هدف از کلاسهای غیرحضوری دانش زبان انگلیسی استاد عطایی آموزش بدون مرز هست به طوری که هر کس از هر جای ایران و دنیا بتونه که به کلاسهای با کیفیت بسیار بالا دسترسی داشته باشه.

خوشبختانه در زمان نگارش این مطلب ما دانشجویان فوق العاده ای داریم از شهرهای کوچک و حتی روستاهای دور افتاده ایران که هیچ گونه دسترسی به کلاسهای آموزشی ندارند و تونستن که به بالاترین کیفیت آموزشی دست پیدا کنند. همچنین زبان آموزان فوق العاده ای داریم از دورترین نقاط به ایران در کشورها و قاره های دور مثل استرالیا، کانادا، آمریکا و …

متاسفانه یکی از مشکلات برخی از کاربران ما در پرداخت بوده به طوریکه دانشجویانی داریم که از آلمان، کانادا یا آمریکا قصد ثبت نام داشتن ولی چون دسترسی به پرداخت های بانکی ایرانی نداشتن به مشکل در روند ثبت نام برخورد کردن. خوشحالم که اعلام کنم که امروز این مساله حل شده و از تاریخ ۱ شهریور ۹۹ زبان آموزان از ایران یا خارج از ایران میتونن از طریق پرداخت ارز مجازی در کلاسها ثبت نام کنند.

ارز دیجیتال یا کریپتوکرنسی چیست؟

ارزهای دیجیتال از سال ۲۰۰۸ معرفی شدند ولی تا سال ۲۰۱۴ کمتر کسی درباره ارزهای مجازی میدونست. ارزهای دیجیتال بر پایه تکنولوژی بلاک چین طراحی شده اند که هدف اصلی اون اینه که واسطه هایی نظیر دولت ها، بانک ها و … حذف بشن. ارزهای مجازی نظیر بیت کوین تحت کنترل هیچ دولتی نیست و هر کسی در هر کجای دنیا میتونه که ارز رایج اون کشور رو تبدیل به ارز مجازی کنه و به راحتی از خدمات مختلف استفاده کنه.

مثال:

اگر شما در کشوری مثل کانادا زندگی میکنید و دسترسی به بانک های ایرانی ندارید و قصد دارید که در کلاسهای دانش زبان ثبت نام کنید. میتونید در کمتر از چند ثانیه این کار رو انجام بدید و متحمل هزینه های بالای انتقال پول به ایران نشید.

قدم اول: 

فقط کافیه که در یک صرافی آنلاین عضو بشید مثل Coinbase عضو بشید.

قدم دوم

با استفاده از کارت بانکی اون کشور یا مسترکارت یا ویزاکارت و … مقدار مشخص ارز دیجیتال خریداری کنید یا در حقیقت دلار یا یورو خودتون رو تبدیل کنید به ارز دیجیتال.

قدم سوم

در انتها پرداخت خودتون رو در هر کجای دنیا با ارز مجازی انجام بدید مثلا برای ثبت نام کلاسهای دانش زبان در مدرسه مجازی عطایی آنلاین

ارزهای دیجیتال قابل پرداخت در مدرسه مجازی عطایی آنلاین

در مدرسه مجازی عطایی آنلاین شما میتوانید با انواع ارزهای دیجیتال اقدام به ثبت نام در کلاسها نمایید که شامل رمزارزهای زیر میباشند:

ثبت نام در کلاس دانش زبان با پرداخت ارز دیجیتال

فقط کافیه وارد قسمت تمام کلاسها در سایت مدرسه مجازی عطایی آنلاین بشید و کلاس مورد نظر خودتون رو انتخاب کنید و سپس عضویت رو انجام بدید. در قسمت درگاه های پرداخت الان گزینه جدیدی رو میبینید به نام “پرداخت بصورت ارز دیجیتال”

ثبت نام کلاس زبان با بیت کوین

گزینه پرداخت بصورت ارز دیجیتال با بیت کوین رو انتخاب کنید و بعد دکمه تکمیل ثبت نام رو کلیک کنید. چند لحظه بعد به درگاه پرداخت ارز دیجیتال جیب منتقل میشید و صفحه ای شبیه این قسمت رو میبینید.

همانطور که مشاهده میفرمایید در تصویر بالا در قسمت مبلغ مقدار 0.00465000 رو میبینید که خود درگاه بصورت اتوماتیک بر اساس قیمت روز بیت کوین محاسبه کرده و نمایش میده.

حالا شما 15 دقیقه فرصت دارید تا به صرافی آنلاین که مایل هستید وارد بشید. مبلغ رو دقیقا به شکلی که نوشته شده وارد کنید و آدرس رو هم که در قسمت بالای مبلغ هست رو کپی کنید و در صرافی آنلاین paste کنید.

و به محض واریز مبلغ به آدرس ذکر شده، درگاه بصورت اتوماتیک تشخیص داده و ثبت نام شما تکمیل میشه.

نکته:‌همچنین اگر از اپلیکیشن پرداخت ارز مجازی استفاده میکنید روی گوشی خودتون میتونید قسمت اسکن بارکد رو بزنید و حتی سریعتر پرداخت خودتون رو انجام بدید.

مزایای پرداخت با ارز دیجیتال

در واقع ارز دیجیتال آینده پول در دنیا هستند. همونطور که پرداخت آنلاین جای پرداخت با پول نقد رو گرفته. خرید آنلاین جای خرید حضوری رو گرفته. سایت ها جای روزنامه رو گرفتن پس همه چیز که قبلا بصورت فیزیکی بوده الان دیگه رایج نیست و پول یا ارز دیجیتال هم در آینده بسیار نزدیک جای پول های رایج کشورها رو میگیرن و حتی همین حالا در کشورهای زیادی ارزهای دیجیتال بسیار رایج هستند.

جابجایی پول در این روش لحظه ای بوده و نیازی به صبر کردن چند روزه نیست و مهم ترین عامل برتری این روش پرداخت کارمزد بسیار پایین اون هست که به نسبت کارمزد انتقال بانکی بین المللی یا صرافی بسیار ناچیز هست.

در کشوری مثل ایران که تحت تحریم های شدید هستند ارزهای دیجیتال بسیار ارزشمند تر هستند و اکثر کسانی که دوست دارند در کلاسهای دانش زبان شرکت کنند با مشکل پرداخت به ایران مواجه بودند که بخاطر تحریم های آمریکا علیه ایران بوده ولی حالا با وجود پرداخت ارز دیجیتال به راحتی این تحریم ها رو میشه دور زد و هیچ گونه خطری متوجه شخص پرداخت کننده از هیچ کشوری نیست چون پرداخت های شما کاملا امن و غیرقابل ردگیری هست.

سخن آخر

همه هدف ما در سایت عطایی آنلاین استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها برای ساده تر شدن پروسه یادگیری شما عزیزان هست و امیدوارم این قابلیت جدید سایت بتونه که به افراد بیشتری کمک کنه تا به تکمیل زبان انگلیسی خودشون برسن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *