آموزش زبان از طریق انیمیشن Inside out

آموزش زبان از طریق انیمیشن Inside Out

انیمیشن Inside Out برنده جایزه اسکار سال ۲۰۱۵ شده و این ثابت کننده کیفیت بالای این انیمیشن هست. البته که فقط کیفیت برای یک کلاس آموزشی مهم نیست و محتوای آموزشی مهمترین بخش قضیه انتخاب یک انیمیشن برای تدریس هست که خوشبختانه این انیمیشن هم محتوای فوق العاده آموزشی داره و بسیار مفرح هست که باعث میشه چندین و چند بار بشه اون رو دید و حوصله کسی هم سر نمیره.

۵۰۰ دقیقه آموزش بی نظیر

۵۰۰ دقیقه کلاس مفید برای یادگیری لغت، اصطلاحات رایج، تقویت تلفظ و تقویت listening

دسترسی مادام العمر

با یک بار ثبت نام در این کلاس برای همیشه به این دوره دسترسی دارید 

۵۰ درصد تخفیف ترافیک

۵۰ درصد تخفیف ترافیک اینترنت برای تماشای آنلاین درس ها

کلاس آموزش زبان از طریق انیمیشن مناسب چه کسی است؟

این دوره مناسب تمام زبان آموزانی بالاتر از سطح مبتدی هست که هدفشون یادگیری لغت، تقویت listening و تقویت تلفظ هست. همچنین مرور ساختارهایی که در کلاسهای دانش زبان یاد گرفتید و بهتر درک کردن اونها در موقعیت و یادگیری اصطلاحات رایج زبان انگلیسی از اهداف دیگر این کلاس فوق العاده هستند. 

چطور باید این دوره تمرین بشه؟

بعضی از افراد با یادداشت برداری یاد میگیرن و بعضی با نگاه کردن. توصیه من به همه زبان آموزان اینه که فارغ از سبک یادگیری خاص خودشون، دفعه اول رو فقط به تماشای این دوره و تک تک قسمت ها اختصاص بدید و در صورت امکان به هیچ وجه یادداشت برداری نکنید. یادداشت برداری وقت زیادی ازتون میگیره و در نهایت خیلی کم به اون یادداشت ها رجوع خواهید کرد. اگر هم در آینده قراره که به چیزی رجوع کنید، چی بهتر از خود این کلاس؟

خیلی راحت میتونید به کلاس رجوع کنید و درسها رو دوباره مرور کنید و دوباره ببینید. این سبک یادگیری بهترین روش هست و زبان آموزی که ۵ الی ۱۰ حتی ۲۰ بار این ویدیوها رو تماشا کنه مطمئنا تمام لغات و اصطلاحات و … رو از بر میشه و ذهنش میتونه که در موقعیت صحیح اون رو فراخوانی کنه و بدون فکر کردن از کلمه یا اصطلاح یا جمله صحیح با تلفظ درست استفاده کنه.

نمونه کوتاه تدریس یکی از قسمت ها

همین حالا ثبت نام کنید

با ثبت نام در این دوره به ۵۰۰ دقیقه آموزش مفید بصورت مادام العمر دسترسی خواهید داشت.