پروژه جلسه هفتم

پروژه این درس هم میخواهیم که مثل درس قبل باشه یعنی از همه دروس گذشته هم میخواهیم که استفاده کنیم. یکی از موضوعات زیر رو انتخاب کنید و درباره اون بنویسید:

 

  • درباره کار خودتون
    درباره روز اول شروع به کار بگید (استفاده از درس ۱ الی ۴) درباره گذشته تا به حال بگید (درس ۵ و ۶) و بعد درباره آینده بگید (درس ۷) رو استفاده کنید.
  • درباره دانشگاه خودتون
    درباره روز اول دانشگاه بگید (استفاده از درس ۱ الی ۴) درباره گذشته تا به حال بگید (درس ۵ و ۶) و بعد درباره آینده بگید (درس ۷) رو استفاده کنید.
6 دیدگاه
بستن دیدگاه ها

سلام خسته نباشی. ببخشید میشه ی موضوع دیگه هم بذارید؟؟مثلا من که در حال حاضر نه دانشگاه میرم نه شغلی دارم نمیتونم در مورد این دوموضوع چیزی بنویسم

علی اکبر عطایی (مدیر کل) 21 اسفند 1398 در ساعت 09:43

سلام
هر موضوعی که مایلید رو بگید ولی طوری باشه که گذشته باشه و به حال هم ارتباط داشته باشه و آینده هم همینطور

میتونم در مورد خانه داری بنویسم؟؟

علی اکبر عطایی (مدیر کل) 25 اسفند 1398 در ساعت 15:36

میبخشید من این رو دیر دیدم. مساله ای نیست درباره هر موضوعی که بتونید بننویسید خوب هست.

سلام شبتون بخیر
پروژه ای که من نوشتم بیشتر گردآوری چندین تگ در ساختارهای زمانی گفته شده است و من فکر میکنم جملات خیلی مربوط و مرتبط به هم نیستند و بیان موضوع خیلی روان برای شنونده نیست یعنی از شاخه ای به شاخه دیگه پریدن سبب سردرگمی شنونده خواهد شد حتی اگر یک خط زمانی را طی کند . یا به زبان ساده تر انشاء خوبی برای توصیف موقعیت نیست . ممنون میشم برای ویژولایزیشن یا رفع مشکلات روان نویسی متن راهنمایی بفرمایید.

علی اکبر عطایی (مدیر کل) 25 اسفند 1398 در ساعت 15:35

سلام
ایرادی نداره اصلا با تمرین حل میشه و البته با یادگیری کاربردهای بیشتر در کلاس دانش زبان ۲ این مساله خیلی روان تر میشه. عجله نداشته باشید و سعی کنید تا اونجایی که میتونید تمرین کنید و بنویسید نه فقط برای کلاس بلکه برای تمرین خودتون

گفتگو درباره این درس

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *