کلاس دانش زبان ۴ آخرین ترم از کلاسهای دانش زبان انگلیسی استاد عطایی میباشد که به موضوع جملات شرطی در انگلیسی میپردازد.

شاید اگر شما در کلاسهای ترمیک آموزشگاه ها شرکت کرده باشید با خودتون فکر کنید که خب مگه شرطی ۳ نوع بیشتر نیست؟

در جواب باید گفت خیر


مثل خیلی از مطالب دیگری که در کلاسهای دانش زبان ۱ تا ۳ یاد گرفتیم و دیدیم که چقدر همه چیز ناقص تدریس میشه. این موضوع برای شرط ها هم صدق میکنه و مطالب به هیچ عنوان کامل گفته نشدن.

تمام مطالبی که در کلاسهای دانش زبان ۱ تا ۳ گفته شدن شامل یک بعد غیرواقعی یا unreal میشن که دونستن اون ضروری هست هم برای مکالمه و هم برای درک بهتر مکالمات افراد دیگر و ناگفته نمونه که در امتحانات بین المللی انگلیسی این قسمت برای گرفتن نمرات بالا تاثیر زیادی داره.

در کلاسهای معمولی مکالمه زبان آموزان با جملات شرطی نوع ۱ و ۲ و ۳ آشنا میشن که طبق تجربه فقط جملات شرطی نوع ۱ رو درست یاد میگیرن و از درک جملات شرطی نوع ۲ و ۳ کاملا عاجز هستند و در مکالمات اصلا استفاده نمیکنن از این کاربردها که نتیجه اون میشه یک انگلیسی بسیار ساده.

با گذراندن دوره دانش زبان ۴ به شما بصورت دقیق و کامل نحوه استفاده صحیح از دهها مدل مختلف جملات شرطی رو یاد میگیرید و اون هم به سادگی آب خوردن

دانش زبان ۴
شروع دوره

به محض ثبت نام

محتوای کلاس

نمایش همه

۲۰۰ هزار تومان تخفیف ویژه

با استفاده از کد تخفیف پایین میتونید مبلغ ۲۰۰ هزار تومان تخفیف برای ثبت نام در کلاس دانش زبان 4 VIP دریافت نمایید. 

این کد تخفیف تا تاریخ ۱۵ مهر ماه ۱۴۰۰ معتبر میباشد.

کد تخفیف: daneshzaban400

نکته مهم: پیش نیاز این دوره کلاس دانش زبان ۳ میباشد و بدون گذراندن دوره دانش زبان ۳ درک بعضی از مطالب این دوره برای زبان آموزان سخت و تا حدودی غیرممکن میباشد.

دانش زبان ۴ خودآموز

بدون پشتیبانی

اگر دوست ندارید یا وقت تمرین ندارید و یا میخواهید بدون استرس زبان رو یاد بگیرید دوره خودآموز دانش زبان رو ثبت نام کنید که بدون تمرین و رفع اشکال هست.

دانش زبان ۴ VIP

با پشتیبانی، پروژه و رفع اشکال

اگر دوست دارید بصورت اصولی و تحت نظر، با تمرین، پروژه و رفع اشکال زبان انگلیسی رو یاد بگیرید حتما بصورت VIP ثبت نام کنید.

دانش زبان ۴ VIP+

با پشتیبانی و ۷ جلسه مکالمه (زنده)

همه خوبی های دوره دانش زبان ۴ VIP بعلاوه ۹ جلسه مکالمه و رفع اشکال بصورت زنده از طریق اسکایپ. مناسب کسانی که میخان زور بالای سرشون باشه تا بهتر یاد بگیرن.