تا به حال از خودتون سوال کردید که چرا یادگیری زبان انگلیسی در ایران اینقدر سخته؟ چرا مردم در کشورهای دیگه اینقدر راحت زبان رو یاد میگیرن ولی در ایران با اینکه اکثر افراد سالها کلاس زبان میرن باز هم یاد نمیگیرن یا اینکه یاد میگیرن و به محض اینکه ۳ الی ۶ ماه از زبان دور میشن همه چیز از ذهنشون پاک میشه؟

بنده (علی اکبر عطایی) به عنوان مدرس زبان انگلیسی وظیفه خودم میدونستم که همیشه بتونم زبان آموزی که به بنده مراجعه میکنه رو به شکل درست و صحیح راهنمایی کنم تا این زبان آموز هیچ وقت به مشکل برخورد نکنه و تجربیات سختی که خود بنده و ۹۹ درصد افراد دیگر داشتند رو تجربه نکنه.

۱۳ سال تجربه تدریس و تحقیق درباره آموزش زبان و مشکلات و اشتباهات تدریس در جامعه ایران به بوجود آمدن سیستم آموزشی آنالیزی استاد عطایی کمک کرد. سیستمی فوق العاده موفق و کارا که در ۸ سال اخیر به هزاران زبان آموز کمک کرده که بصورت حضوری، آنلاین یا با استفاده از بسته خودآموز عطایی آنلاین موفق به یادگیری کامل زبان انگلیسی بشن.

سیستم آنالیزی استاد عطایی حالا به نقطه ای رسیده که با توجه به موفقیت گسترده زبان آموزان این سیستم میتوانیم ادعا کنیم تنها سیستم آموزشی ایران هستیم که موفق به بالابردن ۱۰۰ درصدی دانش انگلیسی زبان آموزان میشویم.

دوره دانش زبان ۱

در دوره دانش زبان ۱ استاد عطایی تاکید گسترده ای بر روی آموزش تصویر سازی و تفکر سازی انگلیسی دارند که ضعف اصلی ۱۰۰ درصد از زبان آموزان فارسی زبان هست. اکثر کسانی که توی آموزشگاه ها زبان یاد میگیرند به فارسی فکر میکنند. به عبارت دیگه اول فارسی شده جمله رو در ذهن میارن و بعد با کلمات انگلیسی جایگزین میکنند. اما در دوره دانش زبان ۱ استاد عطایی طرز صحیح تصویر سازی، تفکر سازی انگلیسی، تگ بندی جملات، تشریح موقعیت و طرز تلفظ صحیح رو به زبان آموز آموزش میدن و با یادگیری این تکنیک های جادویی زبان آموز به راحتی میتونه تفکر انگلیسی داشته باشه و جملات فوق العاده انگلیسی بسازه.

اهداف اصلی که دوره دانش زبانی ۱ دنبال میکنه شامل این مطالب هست:

۱- حذف تفکر فارسی و آموزش تفکر انگلیسی
۲- تقویت درک از راه تحلیل و حذف ترجمه
۳- تقویت لغات مفید محاوره و آموزش لغت بدون ترجمه و معادل سازی
۴- تقویت تلفظ و لحن زبان آموزان

چطور فارسی فکر کردن روی انگلیسی صحبت کردن تاثیر بد داره؟

اجازه بدید کمی توضیح بدم که چرا ما نباید فارسی فکر کنیم. ما سعی داریم زبان دیگه ای رو یاد بگیریم. زبانی که مشترکات خیلی اندکی با زبان مادری ما یعنی فارسی داره. به عبارت دیگه زبان انگلیسی زبانی قوی تر و ساختاری تر از فارسی هست. برای مثال ما توی فارسی تفاوتی بین گذشته ساده یا ماضی نقلی قائل نمیشیم برای مثال نمیگیم

رفته ام
خورده ام
میگیم رفتم
خوردم

یعنی هم در گذشته میگیم رفتم و هم در ماضی نقلی میگیم رفتم

یا برای مثال برای گفتن آینده نمیگیم

خواهم رفت
خواهم گفت

میگیم

میرم
میگم

حالا جالب اینجاست که در حالت حال استمراری و حال ساده هم همینکار رو انجام میدیم و میگیم

میرم
یا میگم

حالا این یک مقدار بسیار کوچک از فارسی فکر کردن هست و میشه گفت که فارسی فکر کردن باعث این میشه که ساختار جمله سازی شما کاملا غلط بشه و غیر قابل درک (یا بسیار مشکل و گیج کننده) برای یک انگلیسی زبان

چه لغاتی رو باید برای یادگیری صحیح انگلیسی یاد بگیریم؟

یادگیری زبان در ایران بخاطر اینکه ساختارها تدریس نمیشن لغت محور هست و این باعث شده تا همه به دنبال یادگیری لغت باشن و هر چقدر هم از لحاظ ساختاری پیشرفت کنن اگر از لحاظ لغتی پیشرفت نکنن فکر میکنن که زبان بلد نیستن.

البته که لغت و یادگیری اون ضروری هست ولی متاسفانه لغات صحیح محاوره در آموزشگاه ها تدریس نمیشن. اکثر لغاتی که زبان آموزان در آموزشگاه یاد میگیرن لغات آکادمیک هست که در محاوره و درک فیلمها غیر کاربردی میشن.

برای مثال اکثر شما معنی کلمات زیر رو در انگلیسی میدونید:

تاسیس کردن
فارغ التحصیل شدن
تعمیر کردن

ولی معنی این کلمات رو چطور؟

  • دکمه بستن
  • میز رو جمع کردن
  • پیراهن رو داخل شلوار انداختن
  • ریش گذاشتن
  • کرم زدن به صورت

خوب کلمات پایین خیلی عمومی تر هستن ولی اکثرا بهشون فکر هم نکردید.

در کلاس دانش زبانی ۱ استاد عطایی تکنیک های خیلی خاصی بکار گرفته میشن که خودتون بتونید بهترین لغات ممکن رو برای محاوره و درک بهتر یاد بگیرید. لغاتی که واقعا در زندگی روزمره نیاز میشن. شاید شنیده باشید که کسانی میگن که اولش خوب بودما ولی بعدش انگلیسیم تموم شد. این بخاطر اینه که لغات کلی رو بلدن ولی لغات ریزتر مکالمه ای رو نمیدونن. با تکنیک های داده شده در این کلاس مطمین باشید که هیچ وقت زبانتون تموم نمیشه.

سوالی که پیش میاد اینه که حالا که لغات آکادمیک یاد نمیگیرم چه جور لغاتی یاد میگیریم؟

ما در کلاس دانش زبانی ۱ لغات محاوره ای یاد میگیریم، لغاتی که واقعا به درد مکالمه ما میخوره و لغاتی که درک زبان آموز رو بالا ببره. لغاتی که توی فارسی برای گفتنشون چندین جمله باید ساخت.

برای مثال معنی فعل call in یعنی چی؟
اجازه بدید در یک جمله استفاده کنم تا شاید راحت تر باشه.

I called in yesterday.

اتفاقی که در ذهن شما میفته اینه که شروع میکنید به ترجمه کردن در ذهن خودتون
ترجمه و معادل سازی به فارسی

یعنی میگید i یعنی من call یعنی زنگ زدن in یعنی داخل و چون معنی خاصی نمیده شروع میکنید به حدس زدن یعنی به خونه زنگ زده یا چیزای دیگه

اما معنی این جمله یعنی

من دیروز مریض بودم. زنگ زدم سر کارم و مرخصی گرفتم.

یا مثلا میگیم
He goes by Jack in school.

این رو چطور معنی میکنید؟

احتمالا میگید

با جک به مدرسه میره. یا به وسیله جک به مدرسه میره. یا جک اونو به مدرسه میرسونه.

همشون اشتباه هستند و باز هم ترجمه و معادل سازی

معنی این جمله یعنی اینکه توی مدرسه جک صداش میکنن.

با خودتون حتما الان میگید چرا اینجوری شد

خوب مشخصه اونا زبان خودشون رو دارن و اصلا دلیل نداره شکلی حرف بزنن که برای ما راحت باشه.

با اینکه دوره دانش زبان ۱ قرار نیست که بحث کامل لغتی رو دنبال کنه اما به علت نیاز شدید زبان آموز برای تغییر تفکر خودش ما حدود ۴۰۰ فعل محاوره ای خیلی جالب و کاربردی رو به شما آموزش میدیم و با تکنیک هایی که بهتون آموزش میدیم میبینید که خودتون شروع میکنید به یادگیری واقعی لغات زبان انگلیسی

چیزی که این کلاس نیست؟

کلاس دانش زبان ۱ خیلی چیزهاست ولی خیلی چیزها هم نیست.
ما در کلاس دانش زبان ۱ به شما کامل آموزش میدیم که چطور انگلیسی فکر کنید. تمام ساختارهای کاربردی مکالمه ای زبان رو به شما آموزش میدیم به شکلی که در هیچ کتابی نیومده و هیچ استادی به این شکل و با این نظم با شما کار نمیکنه و دانش زبانی شما رو به بالاترین نقطه میرسونیم چیزی که هیچ استادی (علیرغم داشتن دانش اون) به شما نمیتونه ارایه کنه چون سیستم آنالیزی استاد عطایی هست که میتونه ذهن شما رو اینقدر نسبت به زبان باز کنه که هیچ چیزی دیگه براتون سخت نباشه.

پس دقت داشته باشید این دوره کلاس مکالمه نیست.

توی کلاس مکالمه شما فقط حرف میزنید و دانشتون هیچ وقت تقویت نمیشه. غلط حرف میزنید از ساختارهای فارسی استفاده میکنید.
از لغات فار سی ساز شده استفاده میکنید
تلفظ و لحن بیان شما فارسی هست
در حقیقت یک کلاس مکالمه به شما آموزش نمیده. یک کلاس مکالمه جایی برای تمرین هست.
دانش رو ما در اختیار شما قرار میدیم. در کلاس دانش زبانی ۱ و ۲ دانش زبانی شما کامل کامل میشه و فقط کافیه که چند دوره کوتاه برای تمرین مکالمه در یک کلاس مکالمه شرکت کنید تا تفاوت واقعی مکالمه خودتون رو با کسانی که دوره دانش زبانی ۱ و ۲ رو نگذروندن مشاهده کنید.

تدریس دوره دانش زبان خودآموز

برعکس کلاسهای  VIP در مدرسه مجازی عطایی آنلاین، کلاس دانش زبان خودآموز استاد عطایی برای کسانی طراحی شده که دلشون نمیخاد که تمرینات سخت دوره های   VIP رو انجام بدن. و همچنین کسانی که مایل هستند که بدون استرس درسها رو تماشا کنند و یاد بگیرند. دقت داشته باشید که ویدیوهای درسها در کلاسهای خودآموز غیرقابل دانلود هستند و حتما زبان آموز میبایست بصورت آنلاین درسها را تماشا کند.

نظر زبان آموزان کلاس دانش زبان ۱

محتوای کلاس

نمایش همه

یا اینکه همزمان در هر ۴ دوره دانش زبان خودآموز ثبت نام کنید و ۲ میلیون تومان تخفیف بگیرید

۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان

۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان

تا این لحظه 0 نفر
در کلاس های خودآموز استاد عطایی ثبت نام کرده اند.